søndag 13. mai 2012

Tanker om våren.

"Nå kommer våren, du fine våren, du tenner livet i meg" synger Ole Ivars i låta "En drøm om våren". Våren er jo tiden da alt våkner til nytt liv og tiden da nye liv tennes, det er tiden som bærer med seg et bud om dagene og tiden som kommer.

Sola er kommet opp og det ser ut til å bli en fin vår dag i det jeg rusler innover Rådalstoppen, jeg rusler sakte, nyter denne fine morgenen, hører på all fuglesangen og nyter det at det nå er våren. Det er så stille og godt å gå slik å rusle rolig innover mot Vindflomyra, jeg tar meg godt tid i dag skal jeg bare nyte det å være ute. Det er en del møkk og spor å finne og rundt meg på alle kanter er det ivrig fugelsang. Jeg rusler litt hit og dit bare for å kikke og føle på livet. Jeg nyter dagen og koser meg, våren er her og det er virkelig ei god tid, la oss nyte den.

                                          En solrik og flott vårmorgen.

                                           Vindfloelva i vårsol.

                                           Beveren trives på Vindflomyra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar