lørdag 29. september 2012

Når ingenting skjer.

Hva i all verden skal jeg skrive om dagen i dag???

Ikke vet jeg for en roligere dag er det ikke ofte man har uansett hva man driver med, men vi får gjøre et lite forsøk ihvertfall.

I dag fant jeg ut at Zenta og jeg skulle gjøre et nytt forsøk på Hoelsætera selv om vi etter noen trege dager ikke  er veldige opptimister. Nesten som venta finner vi ingen fot på eller rundt vollen og vi rusler derfor utover myrene, Zenta jobber godt og slår bra ut, jeg rusler sakte etter og nyter dennne stille og flotte dagen for også i dag er det merkelig stille. Etterhvert blir jeg sulten og siden det ser ut til at Zenta kan ha funnet noe så blir det til at jeg fyrer opp kaffebålet og slapper av og koser meg der ei stund til Zenta kommer innom, det var nok ikke så veldig sterk fot hun hadde funnet.

Vi rusler stien tilbake mot Hoelsætera, Zenta slår ut litt men ikke så mye så da vi kommer i kanten på vollen kobler jeg henne. Det ble en uvalig stille og rolig dag da egentlig ingenting spennende skjedde.

Vel det var denne dagen, vi får håpe at dagene som kommer byr på mer spenning og flere opplevelser.

                                           En stille høstmorgen.

                                           Hoelsætera, et sted med mange gode minner.

                                           Zenta, go jenta vår.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar