mandag 16. januar 2012

Laaaaange dager

Nå begynner det å bli alt for lenge siden jeg var ute på en tur og det klør i både armer og bein etter å komme seg ut igjen men jeg må jo jobbe litt også, desverre. Jeg hadde tenkt meg ut i forrige uke men først var det været som stoppet men og nå har jeg vært syk i snart ei uke men heldigvis går det bedre nå. Hvis formen fortsatt blir stigende og været blir bra satser jeg på at det kan bli en tur på lørdag, så får vi se hva resten av uka kan bringe.

Det å gå slik hjemme og se på det flotte været som har vært nå i helga og ikke kunne dra på en tur er nesten som tortur å regne men det hjelper jo litt å bruke tiden til å se litt på utsyret, sortere bilder, studere kart etc men dagene blir likevel lange og kjedelige.

Nå retter jeg blikket framover og ser fram til nye spennende turer og opplevelser i tiden framover, jeg gleder meg.

                                            Utsikt fra Skålåsen, sept 2011

                                            Skålåsputten, sept 2011

                                            Sommer dag på Lønnsjøen, juni 2010

                                      Utsikt fra Skålåsen mot Vesle Svartungen, aug 2009

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar