onsdag 24. august 2011

En stille augustdag

Fra tid til annen ønsker man å bare ta det med ro og være alene der stillheten hersker, der man kan slappe av og bare nyte dagen og livet. Da er det godt å ha ei hytte å reise til og hytta på Lønnsjøen er mitt tilfluktssted der jeg kan koble ut og nyte livet, noe jeg har gjort idag.

Det er blitt ei stund siden jeg sist var utover så det var godt å være tilbake på hytta. Selvsagt ble det til at jeg prøvde fisken litt men tok det rolig og fiska ikke særlig lenge derfor ble det kun 1 ørret og 2 abbor.

Siden sist jeg var utover har også beveren vært aktiv i Lønnsjøen og det gleder meg siden det er lenge siden sist jeg så freske merker etter bever.

Selv om det også idag kom litt regn så var det alt i alt en fin og rolig dag.
Lønnsjen i sommer sol

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar