søndag 5. februar 2012

En ................ vinter.

En ..................... vinter, fyll inn det du selv føler passer.

For meg har denne vinteren blitt stang ut og motbakke på motbakke. Selv om denne vinteren til nå ikke har vært spesiellt kald eller snørik så har dagene med kulde og snøvær selvsagt kommet når jeg har hatt fri og når endelig været var bra ble jeg selvsagt syk. Slik tar på humøret og nå lengter jeg etter å komme meg ut igjen. Jeg kan ikke huske når jeg de siste 20 åra ikke har vært på fisking ennå når kalendderen viser februar. Jeg hadde håpet at denne helga skulle bli to fine konkuranser på meg men jeg synes det er litt vel kaldt itillegg står bilen min så må den i gang igjen og en ødelagt negl gjør litt vondt så det er ikke helt enkelt å gjøre ting.

Jeg får trøste meg med at vi nå får stadig lengre dager og at sola snart begynner å varme litt igjen slik at man kan glede seg til de fine dagene som kan komme framover, særlig når vi kommer fram mot og utover mars, da blir det nok mange fine og stille dager på åsen når man kan fiske og kose seg på lange og flotte dager, vi satser på at det blir bra.

                                           Vintermorgen i Storbrennlia, nov 2010.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar